Konsep Produk Ala-ala Fairytale Tahyul Dan Fantasi, Joy Revfa Tak Kisah Apa Orang Nak Kata

Kadang-kadang dalam hidup ni memang ada sahaja yang kita lakukan akan dikritik oleh orang sekeliling. Dah lah tak bantu apa-apa tapi hanya pandai mengkritik sahaja tanpa mengetahui kepayahan yang harus dilalui oleh seseorang itu untuk melakukan sesuatu.

Semalam menerusi akaun Instagram milik pengasas kosmetik terkenal, Joy Revfa, dia ada meluahkan isi hatinya yang tidak kisah dengan kata-kata sindiran daripada segelintir netizen tentang produk kecantikannya.

“Saya tak kisah pun orang nk kata produk saya berkonsepkan ala2 Fairytale ni adalah Tahyul & Fantasi sgt. Terkadang ada yg konon2 tergelak bila melihat packaging produk MERVE ala2 remaja/budak2.

 

“Yg tergelak sindir tu, ada bantu atau memberi sumbangan sesama wanita ke..? 🧐 Gelak lah dik non puas2 yer.. Yg penting, produk yg saya hasilkan sejak tahun 2015 lg ni dah banyak memberi manfaat pd ramai wanita-wanita di luar sana malah membantu pendapatan mereka setiap bulan..

“Tapi kena hati2 packging produk saya ni selalu nya ibu ibu akan menghadapi situasi dimana akan berebut dgn anak2 dara dorg kat rumah, sbb anak2 pompuan pun terpikat jugak.. jadi kena lah beli lebih.. 😂😅 #kauhado #mervecosmetic,” tulis Joy.

Nampaknya ramai pengikut Joy di Instagram yang mempertahankan konsep fairytale ini.

norfadlynn: Itulh Identity sendiri..sy sgt bangga melihat wanita berjaya spt awk @joyrevfa . I adore you so much.

miniyanosss: Sye suka fairytale…biar je kak diorang nak kata apa….jgn kesahh

sarahbais83: Sya suka tgk packaging ala2 fairytale. .more to pastel color. .unik. .cantik. .comel. .yg penting hrga mmpu milik

MH juga setuju dengan apa yang dikatakan oleh Joy. Tak perlu kisah dengan apa yang orang hendak katakan kepada kita kerana hasil usaha kita bukan atas bantuan dari mereka.

Semoga perniagaan Joy lebih maju jaya di masa akan datang.

Sumber: Instagram Joy Revfa

Apa Kata Anda

Sumber