Akibat minum sampai mabuk sangat.Apa yang terjadi kepada gadis yang mabuk ini selepas itu sangat memalukan! – Viral Havoc!

Jangan minum mabuk sangat, kalau tidak hakikatnya akan jadi seperti gadis dalam video ini.

selamat menonton

Sila tonton video:

sumber: youtube

Banyak orang sedang berjalan-jalan dan lepak kat luar, tiba-tiba terdengan suara seorang gadis yang kabur, bila lihat betul-betul, rupa-rupanya ada seorang gadis tengah mabuk. Gadis ni hanya seorang jer tak de kawan bersama dia.

Gadis yang mabuk ni cakap sengan suara yang sangat kuat, dan buat cam marah-marah jer. Saat seterusya terus jatuh ke atas lantai..!!

Kaum wanita mesti sangat mementingkan perkara seperti ini, janganlah minum arak dan inilah sebabnya kenapa islam menghalang umatnya daripada minum arak. Sebab kalau minum sampai mabuk, kami sendiri buat apa pun tidak tahu sebab tidak sedar diri dah.

Kalau kaum wanita telah mabuk, akan menarik perhatian penjahat datang, dan buat sesuatu kepada awak. Sebab penjahat tu tengok awak sudah tidak sedar diri, ambil semua duit dalam dompet dan apa-apa benda yang berharga dari badan anda.

Kalau mereka jahat lagi, kemungkinan mereka akan cabul atau buat kes rogol. Ini lagi akan buat wanita yang mabuk tu menyesal seumur hidup. Kalau keluar lepak mesti bersama kawan-kawan yang dapat dipercayai, supaya kalau ada apa-apa berlaku ke atas anda nanti, kawan yang akan tolong dan membantu.

Sumber:petuaviral.com

Sumber